Obserwatorzy

środa, 13 lipca 2011

Siema ;)



Hej ! :) 
Nazywam się Natalia
Jest to mój pierwszy blog więc proszę o wyrozumiałość i o ewentualne uwagi na ten temat ;p.
Mam zamiar prowadzić ten blog sumiennie ;p to znaczy dodawać regularnie nowe notki :).
Już teraz przepraszam za błędy, niedodawanie notek itd. itp. xD

W każdej mojej notce pojawią się stałe elementy :
- opis/myśl na dziś (lub kilka opisów ;d)
- piosenka na dziś ;p
- foto na dziś



Chcesz dowiedzieć się więcej o mnie ?
Napisz do mnie ;) numer gg oraz adresy e-mail są podane w moim opisie ;p
Chyba wystarczy tyle o mnie. :D


Tak więc dzisiejszy dzień przesiedziałam w domu ;p
ciekawszego zajęcia nie znalazłam :)
Cały dzień spędziłam przed kompem ;d
Ogólnie nuda ;p
Zablokowali mi konto xd <beczy> <lol>
Kasy chwilowo brak ;x
Ahh... trzeba czekać jeszcze kilka dni, kombinować lub liczyć na jakiś cud ;D
W piątek wybieram się do Hrubieszowa ;)
Nawet nie wiem po co, no ale niech będzie ;pp
myśl na dziś :

Z naukowego punktu widzenia jestem zdrową, nastoletnią dziewczyną, która ma lekką wadę postawy i niekiedy migreny, lecz jest to normalne u młodych kobiet. Jednak by znaleźć powód wszystkich moich nerwów i wybuchów histerii należałoby wniknąć w psychikę.

Piosenka na dziś :







foto na dziś :





podoba mi się ten manicure ^^

do jutra ;p  papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz