Obserwatorzy

środa, 17 sierpnia 2011

Brak słów :D

Hej ;p

Dzisiaj tradycyjnie przesiedziałam cały dzień w domu... xC
Nuda niemiłosierna..... :(
Wczoraj jeszcze jako tako ponieważ byłam u pradziadków
 i bynajmniej się nie nudziłam...
(nie mówiąc o tym że pół dnia przespałam x] )
Przepraszam że czasami nie daje postów ale
 po prostu mi sie nie chce ;D
Tak na przykład jak teraz ;D
haha ;)

Mam nadzieje (lecz nadzieja matką głupich ;) ) że jutro na blogu pojawi sie jakiś outfit ;D



opis na dziś:


Wypijmy za to , żeby pochowano nas w dębowej trumnie , ze stuletniego drzewa, posadzonego jutro ! xD


piosenka na dziś:



WWO-każdy ponad każdym


do jutra ;** papa

1 komentarz:

  1. więcej motywacji do pisania życzę:D zapraszam na mój blog ze słodką biżuterią;)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń