Obserwatorzy

poniedziałek, 24 października 2011

Brak czasu ...

Hej ;p
Ten tydzien zapowiada się bombowo ;))
aby nie zapeszyć nie będe zdradzała planów ;PP

Jak zauważyliście w ostatnim czasie często zmieniam wygląd bloga ;d
Kobieta zmienną jest a ja nie mogę zdecydować sie co do jego wyglądu ;<

Tak więc w komentarzach proszę Was o porade który wygląd najlepszy ^^
1. stary


2.  Taki jakiś nijaki ;D


3. Różowy :p




+ ˛˛ sesja zdjęciowa ˛˛ z Anią ♥ :


























outfit 

bluzka - prezent ♥
spodnie - allegro
buty - no name xd

___________________________________

opis na dziś :

ja też mam przecież serce, którego często nie chcesz

- siema, siema oczarowały mnie Twego ciała wdzięki.
- nara, nara ja też znam tekst tej piosenki. xd hihi




jesteśmy młodzi, łapmy chwilę. pytasz po co? na pewno będzie spoko, raz się żyje.


z butelki sączę szczęście przez tęczową słomkę .

I chodź w środku była rozdarta,serce pękało z bólu, a łzy same cisnęły się do oczu. pokazała mu że że jej świat bez niego potrafi jeszcze jakoś funkcjonować.



Kiedy kichasz, to znaczy, że ktoś o tobie myśli , kiedy drugi raz kichasz, znaczy, że ktoś o tobie mówi, a kiedy kichasz po raz trzeci, znaczy, że jesteś chora. ;DDD



piosenka na dziś :


papa;)

2 komentarze: