Obserwatorzy

czwartek, 17 listopada 2011

hi hi hi ;D ♥♥♥

Hej ;p
Przepraszam za to że zaniedbałam bloga no ale... Uwierzcie miałam tyle roboty (i nadal mam) że nawet nie ma kiedy notki dodać..
No ale dzisiaj będzie meeega długa :D Taka "przepraszalna":D:D:D:D
Najpierw łyk "kilku" inspiracji:D
















































+ ostatnio ulubione piosenki ;d



















opisy na dziś:

Nie życie, a ludzie, ludzie bolą.


Całym sercem. Nad życie. Do szaleństwa. Bez pamięci.


Nie chowaj się. Są ludzie, którzy cię potrzebują.



Łza spada z oka, na policzku błyszczy. Usta zamknięte, ty patrzysz i milczysz.


czy ja sie zakochałam !? niemożliwe ;D!


Niewyobrażalne, ile damskich pretensji muszą ścierpieć w milczeniu lustra. ;p


W niektóre dni przydałoby się więcej spadających gwiazd.

Jest w Tobie tyle męskości, ile mięsa w parówkach.;D







chciałam wyjść do szkoły ale nie mogłam znaleźć słuchawek, zostałam w domu.xD



Do następnego♥ papa;*

2 komentarze: