Obserwatorzy

sobota, 17 marca 2012

Recenzja Avon Balsam do ciała Truskawka i Guawa

Avon Naturals -Balsam do ciała Truskawka i Guawa




Według producenta pielęgnuje skórę, odżywia ją i nawilża
Czy tak jest do końca? Przekonajmy się!
Działanie: nawilża, pielęgnuje odżywia przyzwoicie. Nie spodziewałam się cudów. Jednak zaskoczył trochę
Zapach: słodki, chemiczny, słabo przypomina truskawkę ...
Konsystencja: rzadki balsam (przypomina mi jogurt truskawkowy) koloru lekko różowego
Ilość: 200 ml
Opakowanie: butelka z dość twardego plastiku. Nie ma trudności z wyciskaniem balsamu lecz mam obawy co do wykończenia go... Praktyczne zamknięcie. 
Cena: 10-13 zł
Moja ocena: 4/6
polecam ;P

4 komentarze:

  1. Mam mgiełkę do ciałą o takim samym zapachu i niestety nie powala ;)Jest słodka - lecz zbyt sztuczna i nie przypomina zapachu truskawki ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki i jest całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń