Obserwatorzy

czwartek, 3 maja 2012

Zużycia i nowości kwietniowe

Hej ;)
Dziś szybki pościk w którym pokaże Wam co wpadło w ubiegłym miesiącu w moje łapki, jak i wypadło.
Zapraszam :)

To wszystko co udało mi się zużyć w tym miesiącu ;)
Sporo tego było:




Szampon przeciwłupieżowy do każdego typu  włosów Drzewo herbaciane i Mięta Avon Naturals.
mój ulubiony szampon :)
pisałam o nim TU
Czy kupię ponownie ? Pewnie tak ;)









3 w 1 żel myjący +peeling złuszczający+maska regulująca
Under Twenty
nie polubiłam się z nim ;p
zużyłam go jako peeling do ciała
Pisałam o nim TU
Czy kupię ponownie? Nie












Eveline Cosmetics Pure control SOS 3w1
lepszy niż odpowiednik Under20
Czy kupię ponownie? Wątpię, lecz może;p














Johnson's baby łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1
próbeczka. Po niej postanowiłam że kupię pełną wersję.

Zmywacz do paznokci. Zwyklaczek :P
Czy kupię ponownie? już mam kolejny ;p

Zmywacz do paznokci z Kaufland'u .
niestety naklejka uległa uszkodzeniu ;p
Czy kupię ponownie? Myślę że tak









Szampon z odżywką 2w1 do każdego typu włosów Mango i Imbir Avon Naturals ♥
 Kocham, kocham, kocham ♥
Boski, uwielbiam go.
Najlepszy zaraz po jego bracie Miętowym
Czy kupię ponownie ? Tak, czaję się na niego ;)


Barwa Ziołowa Szampon Pokrzywowy
Przeciętny ;p
Notka jeszcze o nim będzie ;p
Czy kupię ponownie? Nie.

Oriflame Nature secrets Żel pod prysznic lawenda i figa
Lubię go bardzo.
Czy kupię ponownie? Niewiem


Tonik oczyszczająco-matujący Under20
Pisałam o nim TU
Czy kupię ponownie? Nie

Perfumy For Fun Club Bi-es
bardzo fajne, słodkie, lecz obecnie mam tyle zapachów że nie potrzebuję kolejnych
Czy kupię ponownie? Nie


Tonik witaminowy Ziaja
nie lubie
Czy kupię ponownie? Nie




To tyle zużyć ;p
teraz czas na nowości miesiąca.
Niektóre pokazywałam już TU







1. Tonik matujący Avon solutions
2. Pachnąca mgiełka do ciała Kwiat Wiśni Avon Naturals
3. Krem do rąk Mleko i Miód Avon Naturals
4. Zmywacz do paznokci...
5. Powitanie z Afryką. Szampon błotny z glinką Ghassoul  Bielenda
 6. Perfumy Bi-es Love Forever
7. Wazelina kosmetyczna Purol
8.  Perfumy Pure o2 Avon
9. Zestaw próbek kosmetyków Johnson's Baby
10. próbka perfum i kremu
11. błyszczyk karmelowy avon

Jesteście czegoś ciekawe ?
Miałyście już coś z tych rzeczy ?
Jak wasze wrażenia?






4 komentarze:

  1. Napisz recenzję tomiku matującego z avonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go troche poużywam to recenzja się ukaże

      Usuń
  2. Łohoho denko pełną parą! Ja miałam bardzo mało kosmetyków zużytych w kwietniu(chyba za 2), więc nie pisałam posta na ten temat ;P
    Pozdrawiam i dziękuję, że dodałaś się do obserwatorów mojego bloga! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma za co dziękować;)
    zapraszam także do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń