Obserwatorzy

czwartek, 31 maja 2012

Denko maja

Hej:*
jak tradycja nakazuje trzeba podsumować miesiąc.:)
na początek denko:

1. żel głęboko oczyszczający pory z mikrodrobinkami. avon. 
zużyłam, a raczej wymęczyłam go:)
fajny. może kiedyś kupię

2. Avon. Krem do depilacji ciała do skóry wrażliwej.
Nie mam cierpliwości do niego.
Nie kupię.

3.  Szampon  odżywczy  do włosów słabych łamliwych  Łopian  Pokrzywa. Avon.
Fajny, lecz nie kupie :P

4.  Woda toaletowa.  Avon. jakaś  limitka ale wszystko mi sie starłoo.

5. BeBeauty. peeling do stóp.
kupię ! super jakość w niskiej cenie

6. Sensique. zmywacz do paznokci o zapachu mango
♥.♥
Kocham !  Kupię na 100%

7 i 8. próbki kremów Johnson's baby.
fajne

9. perfecta. maseczka słodkie migdały i miód.
boska

10. Jadwiga. maseczka bionawilżająca nagietkowa.
śmierdzi :(
ładnie nawilża.
nie kupię

11. perfecta. maseczka aloesowa z kwiatem pomarańczy. superowa. 
mam już następną. :)

 ulubieńcy w następnym poście.

Miałyście już coś z tych rzeczy ?
Jak wasze wrażenia?




4 komentarze:

  1. fajne!! zapraszam do siebie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na swojego bloga na moje pierwsze rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten zmywacz do paznokci:D ogólnie zmywacze do paznokci to moja miłość, kocham ich 'zapach' :D zapraszam do mnie- szykuje się rozdanie (kosmetyki VERSACE) :))

    OdpowiedzUsuń