Obserwatorzy

czwartek, 31 maja 2012

Recenzja Fennel Jogurt do ciała o zapachu Ciasteczek z Czekoladą

Hej:)
przepraszam za dosyć długą przerwę w blogowaniu, ale nie miałam jak do was napisać:(
dużo nauki, obowiązki, majówki do bierzmowania -.- masakra
no ale do rzeczy. mam dla was recenzję :)

od producenta:


Zmysłowy, lekki i łatwo wchłaniający się, apetyczny Jogurt do Ciała o zapachu Ciasteczek z Czekoladą.

Intensywnie nawilża i ujędrnia, przywraca skórze elastyczność i pomaga utrzymać właściwy poziom nawilżenia. Delikatna formuła nadaje skórze jedwabistą gładkość i aromatyczny zapach.

Nie pozostawia tłustych śladów, szybko się wchłania, odpowiedni dla każdego rodzaju skóry.


Moja opinia:

Początkowo nie polubiłam się z nim. Nawet nie wiem dlaczego.
Zapach jest tu jedynym minusem, bo nie przypadł mi do gustu.
Lecz uwaga. W opakowaniu pachnie tak kwaśnie, na skórze jest już słodki.
Producent dotrzymał obietnice.
Produkt nawilża, ujędrnia skórę, szybko się wchłania, skóra jest po nim gładka.
konsystencja jak w przypadku jego brata Kokoska.:)





Działanie: tak jak obiecał producent
Zapach: słodki, zapach czekolady , niestety chemiczny
Konsystencja: lekka, zmieniająca sie pod wpływem ciepła w olejek/mleczko
Ilość: 300 ml
Opakowanie: słoiczek plastikowy z białego plastiku. zakręcany, w środku zabezpieczony folią (którą ja zdarłam jak widac:))
Cena: od 20 zł na http://ifaspa.pl do 35 na http://beautyflo.pl
Moja ocena: 5/6
Polecam !


Dziękuje firmie Fennel za możliwość przetestowania kosmetyków ich firmy. Fakt ten nie wpłynął na moją ocenę.







1 komentarz: